Another sunday


Har söndag blivit min bloggdag? Har blivit så den sista tiden men det är faktiskt inget medvetet. Söndag är oftast den dag som jag får nån minut över. Och eftersom jag ändå skriver så sällan, kan jag ju offra några minuter åt bloggen. När jag väl skriver är det kul men tiden är som sagt problemet. Sen är min dator superseg men det är väl en annan femma :P

I stora drag har min helg varit kanon. Jag har varit helt ledig från jobb och kunnat återhämta mig och ladda batterierna inför en ny och förmodligen fullspäckad vecka! Igår var jag på 50-års fest, riktigt najs. Min härliga morbror fyller 50 i veckan men vi firade honom lite i förskott. Var kul att träffa släkten igen och maten var helt gudomlig! 
Annars var det synd att jag missade Björn i fredags men det blir säkert fler gånger. Men jag hoppas att ni hade kul iaf! =)

Nu ska jag ta igen mig lite, kom nyss hem från världens drygaste träning. Hoppas ni haft en bra helg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0