The notebook

En av mina absoluta favoritfilmer är "The notebook". Allvarligt talat vet jag inte hur många gånger jag har sett den rullen men det är så med vissa filmer. Man kan se dem om och om igen utan att de blir sämre för det.
Genom hela filmen löper det en röd tråd som på ett oerhört fint sätt beskriver Noah och Allies livslånga kärlek till varandra. Åh den är så himla bra!  Måste väl också tillägga att det inte hade varit helt fel att vara i Allies kläder. Tänk att hitta en man som Noah. De växer väl inte direkt på träd.

Det slutar nog med att jag kikar på den ikväll också som så många andra gånger. Men jag gillar den verkligen. Är det någon mer som har sett den? =)


allposters.com




Kommentarer
Postat av: tess

=O =O =O =O Är det så den heter? Gud alltså! Den där filmen såg jag i Spanien en gång och det var den bästa jag sett någonsin! Shit! Jag har sökt som en idiot på den på thepiratebay, men på den spanska titeln då (el diario de Noah) =P Gud vad bra att du skrev det här, nu MÅSTE jag ladda hem den :D hehe TACK GUMMAN!! <3

2009-01-19 @ 20:35:10
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: jenny

alltså... jag har haft den där på datorn :P och börjat kolla på den, för alla säger att den är SÅ bra. men seriöst så förstod jag verkligen inte grejen, åtminstone inte när jag bara sett början. jag antar att jag måste ge den en till chans...! ._. haha, allt för dig! ;)

2009-01-22 @ 21:33:30
URL: http://ljuskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0