Söndag

Som ni kanske redan sett, har jag ändrat om lite här i bloggen. Tagit bort gamla inlägg och ändrat lite i designen. Kändes verkligen som det behövdes. På slutet där tyckte jag inte det var kul alls att skriva så det kändes rätt att börja om från scratch. Vilket jag ska göra nu. Vet inte hur ofta det blir uppdateringar men det känns i alla fall mycket roligare nu och det är väl huvudsaken. =)

Hoppas ni haft en bra helg. Ska kika lite på tv nu. Är ett program just nu där professionella trolleritrick avslöjas. Verkar rätt spännande.


Kommentarer
Postat av: tess

Den blev jättefin, bloggen =)



Usch tittade du på programmet? =O Jag gjorde mitt bästa för att undvika det när R satt och tittade.. Jag vill ju att det ska vara sådär magiskt och hemligt ju! Omöjligt att förstå! hehe

2009-01-12 @ 19:45:31
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: jenny

vad fint det blev majk :):)

2009-01-18 @ 00:36:25
URL: http://ljuskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0